Helgen!








Några suddiga bilder från de senaste dagarna :)

I fredags efter skolan åkte jag tillsammans med Sofia, Lova och Alva in till Gamla stan. Vi satte oss på ett SUUUPER mysigt fik och "firade" att det är höstlov nu och bara pratade!
Sen igår efter träningen så åkte pappa och jag till något ställe och prommenerade och jag hade med mig kameran och fotade massa, så ni får se lite bilder strax :) Påvägen hem därifrån åkte vi in til ett fik. Sen på kvällen tittade vi bara på tv och käääkade massaa godis! Hade längtat efter det hela veckan ;P

Nu är det som sagt höstlov!!!!! Sååå skööönt! Jag, mamma och Marcus ska ner till Göteborg och hälsa på mormor och Brittan, ska bli sååå mysigt och kul! Något som inte är riktigt lika mysigt och kul är att jag också kommer behöva plugga maaaasssaaaa!!! Vi har typ 679864552324 prov efter lovet! :S Men meeeennnnn.. :)
Hoppas ni haft en suppper bra helg, Kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0