Götgatan

Helloooo! Har gått ett litet tag sen sist men nu tänkte jag slänga in ett inlägg igen : )
Efter skolan idag åkte jag tillsammans med Alva,Lova och Sofia in till Götgatan. Där gick vi runt ett tag, jag köpte en halsduk på MONKI. En sån som jag redan har fast i en annan färg :)
Sen satte vi oss på Wayne´s Coffee i typ 2 timmar och bara pratade. Vi kom inte hem förens runt 6 någon gång.
Har haft en super mysig dag!♥


Halsduken kommer som sagt från MONKI och den kostade 150 kr. Tyckte så himla mycket om den roströdiga halsduken som är likadan så himla mycket så jag köpte en till. Dock är den lite mer vitbeige i verkligheten. Men jag ä SUUPPER nöjd! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0