Fredag 11/11-11

Heejheej! Alva har redan slängt in ett inlägg idag och berättat att det är den 11/11-11 som många nog redan vet :D

Idag i skolan hade vi mattedag, inte så jätte kul kanske men rätt skönt :) Slutade runt 2, då följde jag med Alva hem.
Kom hem runt halv 7 kanske, sen dess har jag inte gjort mycket mer än o ätit middag och tittat på tv :)
I helgen har jag inte så mycket mer planerat än att plugga plugga pluggggaaa!! Nästa vecka är sista veckan innan praon, då har vi typ sjuttielva prov!! Men efter nästa vecka så har ju som sagt  2 veckor prao och sen är det drygt 2 veckor till i skolan och sen är det JULLOOOOV!!!! :D

Nu tänkte jag slå igen datorn, men först tänkte jag visa några bilder som tagits under veckan! Ha en fortsatt fiiin kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0