Snabbbing!



Hej på er!
Sitter hemma hos Alva nu, vi ska strax äta. De senaste 20 minutrarna har varit väldigt upp och ner. Har suttit med no läxa och så försvann massa även fast jag hade tryckt på spara! Blev så himla trött på de så jag började stört gråta! Alva satt och skrattade åt mig samtidigt som hon försökte vara allvarlig ;P Men nu är jag i alla fall klar. Skönt!
Skulle behöva göra massa engelska som ska vara klar tills imorgon, vilket jag inte kommer hinna bli. Får kanske sitta lite med det när jag kommer hem igen efter träningen.

I skolan idag fick jag jätte fina presenter av mina ännu finare vänner! Blev suuuuuper GLAAAAD!! :D Tack så jätte jätte mycket!
Ha en fortsatt bra dag! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0