Himlen är oskyldigt blå


Hejhej!
Just nu sitter jag i soffan och tittar på tv tillsammans med mamsen.
Denna dag började med träning som vanligt. Sen när jag kom hem runt halv 1 tog jag en dusch och sen åt vi lite lunch.
Vädret har ju varit hur bra som helst idag! Varför kunde det inte varit så här fint i tisdags??!?!? ;P
Satte mig i solen och betade av massor av läxor.
Sen har jag också fått upp studsmattan nu, nästan på helt egen hand ;D hehe

Jag tror jag strax eller om kanske någon halv timma ska gå upp och göra mig i ordning för jag är verkligen hur trött som helst, och imorgon är det tääävling!! Vikingacupen! kommer bli suuuuuper kul!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej tjejen! Vad fotar du med för kamera? Mvh Amanda

2011-05-08 @ 20:50:45
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0