Våfflor


Hej!
Idag har det varit sooool nästan hela dagen!! VÅÅÅÅÅRRRR :D
Tänkte skriva att det har varit en helt vanlig tisdag idag och det har det ju i och för sig varit men istället för projekttid som vi brukar ha hela eftermiddan så skulle vi iväg till Diselverkstan på teater. Vi slutade några minuter tidigare sen efter det också tror jag. Hade tänkt att bara gå hem och inte göra någonting men jag följde med Alva hem en stund. Vi åt mellis och tittade på de sista avsnittena som jag inte hade sett på Gossip Girl.
Runt halv sju var jag hemma igen och då kom jag perfekt till middan. Mamma hade fixat våfflor. Vi hade trott att det var våffeldagen igår men den är ju inte förens på fredag men det var lika gott ändå ;P
Och sen resten av kvällen har jag gjort lite läxa och laddat över alla bilder från Björnrike! :D
Ha det bra kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0