Flera dagar


Heej!
Tänkte berätta lite om de två senaste dagarna.
I fredags efter skolan åkte jag tillsammans med Lova iväg till Sickla. Skulle hitta nya jeans. Hittade ett par men skulle behöva ett par till. Sen köpte jag även lite mer grejer.
Vi var borta  runt 5 timmar! Så när jag kom hem sen hade de andra redan ätit ;)

Sen igår Lördag så var det träning mellan 9-12. Efter träningen kom mamma och hämta mig så åkte jag hem och åt lunch och fixade lite annat. Sen åkte jag tillbaka för det var invigning av hallen! Den slutade runt 18.00 tror jag.
Var jätte kuul!
Och nu sitter jag här framför datorn. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, mamma pratade om att åka iväg och fixa lite saker så jag följer nog med henne.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0