'Fettis'Dagen



Heej! Var riktigt länge sedan nu. Jag har precis tryckt i mig en semla, fast bara lite gtädde då, eftersom resten hamnade i näsan. Hur tusan äter man en semla utan att få grädde i näsan alltså, haha?
Har faktsikt inte haft världens bästa dag om man säger så. Var helt hundra på att idag hette Fettis-dagen, springer för att hinna med bussen in till fotokursen och tar fel buss, haha! Har föresten fotat studio med studioblixtar idag, så galet roligt! Vi höll på mycket med blixt och övanför ser ni ett exempel på var man kan göra medans pappa handlar semlor (oseriöst). Märkte sedan att ganska många stod och kollade på där jag satt och fotade med blixten, haha! Märkte det liksom efter tio minuter. Sa jag att det inte var min bästa idag?

Nu ska jag plugga till ett mäktigt NO prov ett tag, sedan sova. Hoppas ni tjejer har haft en bra kvinnodag och ätit massa semlor, kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0