Sista riktiga dagen i 7:an

Hejpåer!
Sista riktiga skoldagen i 7:an har paserat!! Hade våra två absolut sista prov i 7:an idag. Matte och no.

Morgon dagen tror jag kommer blir en riktigt bra dag! Börjar med en riktigt lång sovmorgon ända fram till 9.40 tror jag är inte säker och sen så ska vi bara städa skåpen och titta på när 9:orna spelar fotboll och brännboll tror jag det var mot lärarna. Så slutar vi innan/efter lunch!
Vi skulle ju också ha vårt sista fika imorgon. SUPER FIKA!! ;P Men jag vet inte ifall det blev något av det ? Har inte hunnit bakat något i alla fall.

Efter lunchen så ska troligtvis Alva och Lova följa med ut med båten och köra ring!!  Kommer bli så H    Ä    R  KUL!! Vi köpte massa gooooa saker påvägen hem från tråningen idag så får hoppas att det blir bra väder imorgon :)

Ha det bra! Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0