Sån bra dag!












Heej på er!
Det här måste nästan varit den bästa tisdagen på riktigt länge! Först var det skola och vi hade ingen so lektion så Alva, Lova och jag cyklade hem till Alva och käkade amerikanskapannkakor till lunch och sen satte vi också på vattenspridan för det var så otroooligt varmt ute!
Vi fick också sluta tidigare idag så efter skolan cyklade jag tillsammans med Alva och Loooova hem till mig och hämtade badkläder och sånt så gick vi upp till Trollan. Där badade vi, var huuuur skönt som helst i vattnet!!! Jätte varmt!! Vi hade med oss No papprerna så vi satte oss och pluggade till provet sen i solen och åt kakooor och drack hemmagjord päronvichysaft :D Vädret var det inte det minsta fel på heller!

Har haft en kanooon dag, men nu ska jag plugga lite matte. Vi har både matte och noprov på torsdag, wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0