LOAAA


Heej!
Hade börjat skriva på det här inlägget för kanske 3 timmar sen men då skulle jag äta så jag hann inte riktigt skriva klart. Så nu börjar vi om.

Igår kväll sov Alva hos mig, vi satte på en film som vi somnade till ;P Hon skulle iväg rätt tidigt imorse.
Pappa och jag gick upp till Trollan dit Lova också kom. Vi badade ett tag, sen följde hon med mig hem så bakade vi. Kladdkaksmuffins med kokos på, hur gooooa som helst blev dem! Heheh, vi började baka och sen märkte vi att vi inte hade tillräckligt med varken smör,ägg,kakao eller sirap ;P Men det gick bra ändå.

Senare gick vi upp till Trollan igen. Vi tog med oss våtdräkterna, var rätt kul o bada i dem ;P Hahaha!
Imogon är det klassensdag då vi ska träffas i Velamsund. Lova,Alva och jag cyklar tillsammans dit.

Hoppas ni haft en braaa dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0