Klassensdag

Hej!
Ska alldeles strax sova, tänkte bara snabbt berätta lite om idag.
Det var ju som sagt klassensdag idag, så vi skulle träffas vid Velamsund 10. Lova,Alva och jag cyklade dit.
Där badade vi, var JÄTTE skönt i vattnet! Spelade kubb och åt ;P Sen runt halv 1 kanske cyklade vi hem igen.
Då bestämde vi att vi skulle en sväng till Forum. Jag hittade en del fin fina grejer :) Visa någon gång.

Alva och jag gick inte på träningen idag men istället sprang vi och tog ett dopp i Trollan.
IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!! Känns både jätte jätte skönt och kul men också lite konstigt eller jag vet inte rikitgt ;P Hoppas det blir fint väder för efteråt ska Alva, Loaa och jag åka iväg till Siggesta och spela lite traditionell minigolf! :)

Sovgott!


Två bilder från förra årets skolavslutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0