Grönalund!

Heeej!
Nu sitter jag nyduschad i soffan och ska strax ta och äta någonting. Har inte ätit någon middag ännu.

Idag har vi ju varit lediga så jag,Niko,Lova,Alva,Sofie och Sofia åkte till Grönan! Egentligen skulle Bella och Ida dit också men de kunde inte :/
Vi kom dit runt 12 och tyckte vi var i jätte bra tid och så men när vi väl kom dit och skulle köpa åkband och så så var det typ 200 stycken framför oss! Vi passade på att köpa mat då medan vi stod i kön. Var inte alls speciellt lång kö där men de som jobbade där var så himla otroligt sega! Så jag tror det tog nästan längre tid att köpa maten än att fixa åkband ;P

Sen köpte vi glass, Lova, Alva, Sofia och jag köpte en hel hink med 20 kulor Ben & Jennys!!! Var så OTROLIGT GOTT!!!
Har haft en suuuuuper bra dag! Måste verkligen göras om! :)

Imorgon åker Alva och jag med vårt gympalag till Örebro över helgen och tävlar! Ska bli jätte kul! :) Har inte hunnit packa ännu ;P Men får göra det imorgon.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Kram







I stort sett alla bilder ät tagna från Sofia :) Har några till på min kamera men hinner inte ladda över dem nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0