Blablablablaaaaa


Hej igen! Bild från idag där uppe : )
Nu har jag gjort allt det där som jag skrev förut så nu sitter jag här och gör ingenting. Är dödstrött!
Bredvid mig står mamma och gör vinbärspaj, hehe mycket paj nu förtiden, men det är gott ju : D Som jag skrev tidigare så har vi varit och badat hela dagen. Det har ju varit jätte fint väder idag! Har regnat hela tiden de senaste veckorna känns det som : / Så det var ju kul med lite sol idag i alla fall.
När jag pratade med Alva senast så var det jätte fint väder på Gotland så det blir väll att jag kommer med allt regn på måndag : P Förra året regnade det varenda dag, förutom sista dagen då jag skulle åka hem tror jag ; )
Meeeeeeeen, det blir kanon i vilket fall som helst! Kramar Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0