Trassel


Heej!
Denna söndag började först med träning då jag blev upphämtad av Sara Wå. Träningen gick sådär, inte sådär jätte bra men heller inte dåligt. Alva och jag gick ca 20 minuter tidigare för vi skulle hem och hinna äta och duscha innan vi skulle iväg igen. Hade drygt en halv timme på mig att duscha och äta. Men jag vet inte riktigt vad jag gjorde  för när jag var klar med att ha duschat så var klockan runt fem i halv ett. Fixade lite nudlar,fast jag fick aldrig riktigt i mig dem. Haha, för Alva ringe ungefär halv och sa att dem strax var där och att jag skulle sätta på mig ytterkläderna. Så jag fick en bra ideé att jag skulle ta med mig nudlarna i en flaskskål med lock. När jag hade hällt i dem och skulle precis sätta ner den i väskan så flög locket av och alla nudlar åkte ner på golvet :/ Så jag fick inga nudlar överhuvudtaget!
Men på bion fick man massa godis,MER och chips så jag klarade mig ;P Filmen var faktiskt jätte bra! Nästan i slutet av filmen så var det en sån där jätte lugn scen när det var knäpptyst och då skulle jag trycka ner handen i en utav påsarna med godis, men jag fick inte upp den så jag höll på o prassla hur länge som helst. Men jag var helt inne i filmen så jag märkte inget fören Alva började skratta! :) Haha!

Mamma skulle hämta upp oss men det tog ett tag innan hon kom så vi gick in på Zara och hittade världens sötaste klänning!!! Egentligen var det nog en blus fast den fanns bara i XL kvar. Men den blev en hur fin som helst sommarklänning!! Fast det kändes inte helt rätt så vi får se ifall vi hittar något lite mer perfekt näramare sommaren istället.

Nu är Mamma ute på Zingo sen när hon kommer in igen tror jag hon börjar med maten. Efter det blir det Solsidan! Men nu ska jag sätta på Gossip Girl och se något avsnitt. Ha det bra! KRAM SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0