Time for a movie



Heej! Har haft en lång superhärlig dag med slalomskidorna på. Det var verkligen så himla härligt! Sov 5 timmar i natt så nu är jag väldans trött, så vi sätter på Toy Story 3 som pappa fick av någon tillsammans med Alice in Wonderland. Mycket kul;)
Fick hem en riktigt rolig grej idag som jag ska visa imorgon, jag kan säga att det börjar på O och slutar på Y, den som gissar rätt på det borde få nått slags pris, haha. Har även köpt två andra grejer som jag ska visa, haha!
Nu ska jag återg till filmen och sen ska jag sova, om jag inte somnar under filmen.
Hoppas ni har haft en bra dag, kraaam Alva ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Keszler

OboY ;) <3

2011-01-05 @ 10:18:22
URL: http://idasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0