The easy way


Gud vad jag var trött när jag vaknade i morse! Gick och la mig rätt sent, kunde inte somna så jag gick upp och la mig bredvid Pappa. Men han började snarka och jag kunde fortfarande inte sova så jag gick ner igen och då var klockan runt 02.00, åå äntligen somnade jag! Sen så fick jag sova i 5 timmar innan jag gick upp igen!!
Så.. ikväll hoppas jag att jag somnar snabbt ;)
När pappa väckte mig strax efter 7 så tog det kanske 10 minuter en kvart för mig att komma upp. Anledningen till att jag gick upp så tidigt var för att jag skulle till lagret på mammas jobb och jobba där! Ni vet så som Alva och jag var någon annan gång i höstas tror jag. Det är jätte kul och det bästa är ju pengarna!:D

I morgon ska jag och Marcus dit igen :) Yeeah!

Men juste nu sitter jag och Marcus i soffan, jag framför datorn och Marcus tv:n. Jag tror jag ska strax duscha, har inte duschat sen i fredags ;) Hehe

KRAM SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0