Regn, slask och plusgrader



Heej! Ute är det helt plötsligt slaks och regn, kan det inte vara varmt och sol istället för varmt och moln?
Jag har dushat, ätit och klätt på mig och är helt redo att bege mig till tjejen ovan. Ska blir galet roligt! Är på gått humör, dels pågrund av att jag har nått roligt framför mig och på grund av att det var en väldigt rolig träning! På styrkan körde vi staffetter och jag skulle bära Anna (Hon är sjukt kul hon!) på ryggen och ramlar med henne över mig! Vi kom gaanska sist, haha! Alla gympatjejer är verkligen så himla härliga och gör alla träningar bra!
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare, kram Alva ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ta booort den där bilden... du vet vad jag tycker om den alva! ;o <3

2011-01-16 @ 14:12:30
URL: http://wbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0