Lördag med Lova


Gammal bild på Lova och mig
HeeeeJ!
Idag har jag varit med LOOOOOVA! :D Hon kom till mig runt halv ett kanske det var. Vi hade bestämt att vi skulle till Forum. Så där var vi hela dagen. Det har varit en kanooooner dag!
Jag tror nästan halva tiden vi var där var vi inne på Zara. nej men väldigt länge i alla fall. Vi hittade jätte mycket fiint!
Så mycket fint som jag hittade i dag på olika affärer har jag nog aldrig hittat förut men det blev endast en skjorta och en mössa från Zara och BikBok!  Är jätte nöjd efter allt ;)

Dagen var i alla fall jätte jätte rolig men jag orkar inte berätta allt! Lova är bäst no protest!! :D
Visar senare kanske ikväll eller imorgon de nya grejerna, för nu ska jag titta på Fångarna på fortet! KRAM SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0