Layers


Bild ur arkivet. Förra året när det blev varmare ute men stora snöhögarna fortfarande var kvar, låg vi på våra jackor och kollade på solsidan på rasterna. Längtar tillbaka!!

Hejsan! Skolar var väll sådär idag. Helt vanlig, ingenting speciellt liksom. Börjar bli lite segt, är sugen på något nytt! Fast man kan ju tänka såhär; 4 skolveckor kvar till lov!! Då känns det faktiskt helt okej.
I eftermiddag har Sara och Lova varit här med mig och vi har kollat på Toy Story 3. Säger bara en sak, se den! Dem försvann precis, men snart hämntar jag och mamma upp Sara igen. Vi ska iväg på myskväll med gymnastiken. Snacka lite framtid, sen kolla på film och mysa, låter bra tycker jag!
Ska skynda mig lite nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0