Last day at this holiday


Två till bilder som pappa tog i Ramundberget förra vintern. Önskar verkligen att jag var mer fotointresserad när vi var där, var så himla fint!

Heej! Var ett tag sen, har spenderat dem sista dagarna på lovet med vänner vilket har varit kul. I fredags blev det klättring och middag med några jag inte har träffat på riktigt länge, vilket var himla kul! Idag åkte jag, Klara och Fanny till Spånga och kollade dräkter, vilket också var kul!
Har vart hemma ensam nu på kvällen också hände det en sjukt läskig grej. Ytterdörren öppnades helt plötsligt och det var inge där, jag höll på att dö av rädsla! Fast då pratade jag med Flican riktigt länge och det kändes mycket bättre, hon är världsbäst!
Imorgon börjar ju skolan igen, blandade känslor. Ska bli kul att träffa alla, men samtidigt är det riktigt segt att inte vara "fri" längre. Men det är bara ta, kan ju inte göra så mycket åt det just nu.

Hörs senare, kram Alva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0