In the end


Redigerad bild från idag

Heeej!
Klockan har redan blivit 18.00. Idag blir det en utav mina favoriträter till middag, vet inte vad det heter men det är väldans gott i alla fall. Vet inte när Mamma ska börja med maten men det dröjer nog inte så jätte länge till, inte för att jag är speciellt hungrig men ;P

Idag har jag bara varit hemma halva dagen, inte gjort speciellt mycket. Suttit vid datorn, varit ute med Zingo, fotat lite och ja lite sånt. Men sen efter lunch åkte vi iväg till Forum. Det var faktiskt inte så mycket folk, det brukar ju vara hur mycket folk som helst där på lördagar. Jag köpte ett linnte från ginatricot som jag visar bilder på senare.

Imorgon ska jag upp tidigt eftersom det är träning. Sen så vet jag inte riktigt vad som händer men det får vi se då.
Vi hörs igen senare! Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0