Godmorgon!


Nu kan jag äntligen börja använda min klocka som jag fick i julklapp, har varit förstoooor! ;)

Hade ställt klockan på 07.20 men sen somnade jag om och sov 45 minuter till. Så sköönt! har sovmorgon till 9.10.
Skolan blir väll som vanligt antar jag, hoppas Niko och Sofieeee är friska idag!

Efter skolan ska jag hem och följa med Mamma för att först släppa av Marcus vid träning och sen ska vi till Forum och lämna tillbaka en tröja som jag fick i julklapp, hehe ;P
I måndas var jag där och försökte lämna tillbaka den men då jag det inte för jag vara någon dag sen men igår när mamma skulle pröva igen så gick det! Jätte bra att det går o byta ut den men ändå lite irriterande! :S

Har en liten bit av mackan kvar sen är det bara o borsta tänderna och gå till skoolan. Ha en bra dag! Kraam Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0