Genom träden


Bilden är tagen hemma hos Mormor på nyårsafton

Klockan är redan 15.00 eller alldeles strax.
Igår var Lottas och ALvas familj här hemma hos oss på middag, det var jätte kul! Alva och jag spelade wii och sjöng massa Singstar! Hur kul som helst!! När de andra skulle hem så stannade Alva kvar och vi fortsatte sjunga sen sov hon hos mig. Vi somnade rätt eller väldigt sent. Imorse vaknade jag runt halv tolv och låtsades snarka, då slog Alva till mig i ansiktet och igen! Det var jätte kul, hon blir så sur :D
På morgonen år vi frukost samtidigt som vi sjöng ännu mer sing star.

Ikväll ska jag till henne och sova där, vi ska titta på Gossip girl och ätta massa godis om någon får köpt det, förut var det nästan snöstorm men det verkar ha lugnat ner sig nu.
Vi hörs mer ikväll! Kram Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0