do did done


The sad truth about me, haha! Typ 9 tiondelar av mina bilder ser ut såhär, smått sorgligt!

Tjapp! Har precis tryckt i mig massor av mat och en semla, haha. Mätt tjej! Det var en rolig eftermiddag hos Sara, vi pratade lite mer senare. Fast oftast är vi med varandra för sällskap och sitter tysta brevid varandra, måste se riktigt roligt ut utifrån. Enstaka frågor någon gång ibland, annars helt tyst, hahah!
Igår gick det sårdär med detdär lägga sig riktigt tidigt, somnade vid 11 tiden i alla fall. Tur att jag hade en timmas sovmorgon imorse, fick alla fall sova nästa 9 timmar, om ni undrar alltså;)
Imorgon kväll ska vi ha myskväll och framtidssnack med gymnastiken istället för träning. Ska bli riktigt mysigt tror jag. Eller det blir alltid kul med tjejerna!
Tror inte vi hörs mer idag, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0