Den Tjugonionde Januari Tvåtusenelva


Bild jag tog snabbt igår morse.

Godmorgon, eller kanske goddag, haha! Har varit vaken ett tag. Suttit vid datorn ätit lite frukost och bara tagit det lugnt.Idag tror jag det blir en hellugn dag. Ska iväg till byggole och välj väggfärg till mitt rum, fixa en grej i forum och kanske börja flytta ner till undervåningen (eftersom byggarna ska börja måla i mitt rum i veckan). Får se om det blir något annat också.
Igår hade jag en rolig eftermiddag med Sara och Lova, skrattade pratade och tog det allmänt lugnt några timmar efter skolan. Imorse så jag lite överallt att det har brunnit på skolan !? Får se hur det blir på måndag.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0