Dagen som gått


Förlåt för tråkiga och gamla bilder, ska fota snart igen och i februari blir det fotokurs och då blir det väldigt mycket fler bilder!

Hejsan! Har vart iväg och flängt hela dagen. Vi ska renovera övervåninge (mitt rum ikluderat) så vi har kollat på tapeter, golv, mattor, gardiner, you name it;) Bestämt hur mitt rum ska se ut, ska visa lite någon annan dag. Nu har jag gjort varm mjölk och sitter och väntarpå att mamma ska massera mig. Hon sa nämligen "Om du gör tio tricks med Santos, masserar jag dig i tio minuter" Bra deal för mig, inte lika bra för henne vilket hon kom på lite senare, haha! Hon är kul:D
Kanske jag ska ta ett ryck och visa upp lite nya grejer ikväll. Blir hemma, vi tänkte hyra någon film, köpa godis och ha en myskväll. Måste ju upp tidigt imorgon för gymnastiken.
Var föresten ganska kul igår. Alla som jag pratade med igår fick nog höra hur otroligt trött jag var och här har ni beviset. När jag kom hem satte jag mig i soffan, pratade med pappa, åt mellis och satt vid datorn, men sen blev jag så trött så jag la mig ner, somnade och vaknade igen halv åtta på kvällen, trött man kan vara!
Hörs nog senare, kraam Alva!

Kommentarer
Postat av: lilian le

va med och tävla om att bli veckans länk ! :D



http://lilianle.blogg.se/2011/january/veckans-lank.html

2011-01-15 @ 17:22:15
URL: http://lilianle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0