You can count on me, like I count on you


Min alldelles bästaste Sara ♥

Heej! Har verkligen vart fullt upp idag, eller nästan i alla fall! Först museum med skolan, hem och kolla lite Gossip Gir och sedan iväg på fotokurs. Precis som förra veckan var fotokursen jätterolig och jag lärde mig galet mycket! I uppgift till denna vecka hade vi att fota med lång och kort slutartid, alltså frysa och fånga en rörelse. Gick helt okej för mig. Kanske lägger upp mina bilder senare.
Nu då, sitter och sjunger för full hals (haha) och ska snart ringa Sara tänkte jag. Ska säga åt henne att hon måste bli frisk nu! Sen tänkte jag ta en dush och lägga mig så här mega tidigt eftersom jag har varit när att somna mer än 1 gång idag.
Hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0