You showed me the world, you showed me life


Nikon D300 18-200mm f/3.5-6.3
ISO 500  f/6,3  1/1600  200mm / ISO 400  f/6,3  1/2000  200mm

Hejsan! Kom hem på gott humör idag på grund av två saker. Roliga lektioner, eller kanske roligt för att vi pratade engelska med e x t r e m t svensk brytning på matten, och sen för att en riktig bra grej väntade mig när jag kom  hem. Visar senare!

I lördags alltså, jag mötte upp Dicken i forum och hon frös hela tiden, så vi hämtade våra jackor och sedan blev jag påhoppad och fick ögonbindel på mig. Fällde en smått pinsam kommentar när jag stod ute med min ögonbindel. Nämligen; Fy vad det luktar äckligt, röker någon eller? Med smått bitchig röst också. Det tystnar då bakom mig och såklart hörde några som stod och rökte var jag sa, haha. Fast helt sant, inge bra att röka!
Det var i alla fall en supermysig kväll med några av dem allra bästa och jag hade det sjukt roligt! Tack tjejer!

Nu ska jag fortsätta prata med Sara på skype och senare är det gymnastiik, kraam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0