Tuesday


Hej!
Nu har jag gjort klart massa läxor! Fast jag har det jobbigaste kvar vilket är att läsa igenom alla papper om provet i No:n. Så efter jag har skrivit klart det här så ska jag ta fram en glass och sätta mig i soffan och läsa igenom allt.
Ifall jag hinner och orkar efter det så ska jag ta och ladda upp alla bilder från Björnrike. Sen ska jag även visa en anna sak ;)

Idag har det i alla fall bara varit en vanlig skoldag. Vi slutade också tidigare idag eftersom vi hade hemuppgift. Lova följde med mig hem så åt vi mellis och gjorde den tillsammans. Det gick skit bra! :)
Vi halv fem skulle jag tillbaka till skolan igen eftersom jag hade utvecklingssamtal. Gick bra! :D
Juste sen har jag en SUPER KANON BÄST ROLIG grej att berätta om! Fast det får bli senare när saker och ting är lite mer klara! :D

Men vi kanske hörs senare! :) Om inte sov så gott så hörs vi imorgon istället ! KRAM SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0