talking to the moon



Hej! Har precis ätit lite hemmagjorda piroger. Jag lagade maten idag och det blev faktiskt riktigt gott! Fredagen med Fanny var jätterolig och vi gjorde ett helt fristående till en av hennes barngrupper. Därför stannade jag kvar och var hjälptränare efter min träning i lördags. Det var verkligen jätteroligt!
Efteråt blev det lite shopping innan jag åkte hem och halvt dog i soffan. Idag blev det mera shopping, fast på Ikea. Fick med lite grejer till mitt rum. Vet precis hur jag ska ha nu, tror att det kommer bli riktigt bra!
10 minuter till solsidan och jag ska bara ta det lite lugnt innan dess. Lägga mig tidigt skka jag också göra. Men först lite gitarr.
Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0