Längdskidor




Tre bilder från idag!
Heeej!
Idag hade hela skolan friidrottsdag! Vi hade egentligen valt pimpelfiske men sen blev det massa fel så vi fick åka längdskidor istället. Det var kul fast jag jag ramlade typ sjuttioelva gånger. Okej, kanske inte riktigt så många gånger ;) Hade ett helt fantastiskt avslut! Alla stod och väntade på mig, Lova och Alva som hade åkte ett sista varv och det hade gått hur bra som helst tills vi var framme igen då jag ramlade in i mål. Hehe

Men nu är jag, Alva och Lova hemma hos mig. Lova och Alva spelar Sims och jag sitter här bredvid. Ikväll är det träning. Ska gå och lägga mig direkt sen när jag kommer hem för jag är helt slut.
Kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0