Förr


Gamla jätte goda tider, jag och Marcus

Hej!
Nu ska jag bara gå upp och hämta nässprayen och sen gå och lägga mig. Väldigt bra tid även fast jag har sovmorgon till 09.10 imorgon tror jag.
Har blivit jätte förkyld, täppt i HELA näsan och till och från ont i halsen :S

Efter skolan idag gick jag och Lova till mig och hade pluggfestival. Fast båda hade glömt matteboken i skolan men det gick rätt bra ändå ;) Lova gick runt 16.00 kanske och då gjorde jag lite mat och bytte om, sen hämtade vi upp Alva och åkte till träninge. Det var väldigt få där, tror det bara var fyra stycken som kunde köra och två skadade. Men det var faktiskt kul! :D
Nu ska jag sätta datorn på laddning och sen soova! Kram Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0