en födelsedag, min födelsedag

Heej! Min senaste vecka har verkligen varit super. I söndags hade vi våran första träning i den nya, toppmorderna hallen vi nu tränar i. I tisdags var jag på en fotokurs på fotografiska. Lärde mig verkligen sjukt mycket och ser verkligen fram emot dem 5 andra gångerna! Igår var det ju höjdpunkten av allt, min 14-årsdag! Var vaken från strax efter 5 på morgonen till 11 på kvällen och där imellan han jag både åka skidor, träna gymnastik, spela sims och fira med familjen. Blev inte riktigt traditionell tårta och middag. Ett "partyfat" med sushi på 60 (!!!!!) bitar och massa Ben'n Jerry som efterrätt, så gott! Fick även massor av fina presenter och framför allt fick jag ju vara med dem allra bästa hela dagen! Fast en bild säger mer än tusen ord så här får ni några tusen ord till;)




Tack för en toppenfödelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0