Back from a break in life



Heej! Ännu en skoldag har alltså passerat och imorgon är det fredag igen. Det är helt galet hur fort tiden går, nästan smått läskigt! Det braiga med det är i alla fall att det bara är en vecka kvar till loooooov! Pratade precis med fanny och jag ska nog sova över hos henne imorgon kväll och kolla på Madagaskar och så, måste bara kolla med mamma först;)
Det var någon som frågade var klänningarna i detta inlägg kom ifrån. Jag har gjort kollaget i polyvore så alla klänningarna är från olika ställen, men om det är någon speciell kan jag kolla upp det!
Ikväll är det gymnastikträning i två timmar som börjar klockan 7. Innan det ska jag hinna läsa SO så det ska jag sätta igång med nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0