Min helg!

Hejhejhejhejhejhej!
Tänkte precis börja skriva då Pappa sa att maten var klar, så nu har jag precis ätit middag.
Tänkte berätta lite om denna helg!

I fredags efter skolan så åkte Alva och jag till Forum, där träffade vi Klara och Felicia och köpte goda grejer till kvällen.
Så efter middagen skjutsade pappa över mig till Alva. Där firade vi Felicias födelsedag med film,tårta,glass godis och sånt! :D
Morgonen där på var det träning tidigt. Sen på kvällen var Pappa och jag bjudna hem till Lova på middag! KULKULKUL!!! :D Vi körde charader, Lova och jag vann... nästan ;P

Och nu till idag. Pappa och jag hade bokat biljetter till Harry Potter. Så runt 10.00 åkte vi in till stan och gick på bio! Filmen var jätte bra!
På vägen hem sen åkte vi förbi Sickla. Jag lämnade tillbaka ett par skor som jag köpte förra veckan.
När vi sen var hemma igen har pappa och jag tittat på film och jag har gjort läxor.

Hade egentligen tänkt göra en sån där grej att man tar en bild i timmen men det gick inte så bra, glömde bort det lite, så jag hade inte tänkt ladda upp någon bild överhuvudtaget men det är ju bättre än ingen bild alls ;) Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0