Fina filurer




Bara några bilder som skulle ha kommit upp för ett tag sen men så blev det inte ;)
Hejhej!
Imorse invigde eller inte invigde men körde Lova och jag förförsta gången i år cykeln! Så så snart alla vägar är sopade så kommer vi kunna cykla båda två! :D Då kommer det bli ändring på varje dag då vi brukar komma försent!brabrabra!

Skolan var i alla fall som vanligt. Direkt när jag kom innan för dörren gjorde jag i ordning mellis och satte mig i soffan med alla läxor. Lova och jag ringde varandra varannan minut och frågade varandra om hjälp ;P

Sen efter middagen gick jag ut en sväng med kameran, fast jag kan inte ladda över alla bilderna för det krånglar med mammas dator!

Imorgon är det skola och sen träning, hörs kanske då! Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0