En hel vecka!

Hejpåer!
En hel vecka har nästan gått sen sist! :) Den veckan har varit som alla andra veckor. Kan bara kort berätta lite om helgen.

I fredags så var det ju först skola som vanligt men på kvällen så körde hela gympan laserdome! Var jätte kul!
Sen följde jag med Olivia hem och sov där. Morgonen  där på var det träning. Sen på eftermiddan åkte Pappa och jag till Grisslinge och fikade.
Både idag och igår har det ju var suuuuper fint väder! Så idag åkte pappa och jag till Hellasgården och promenerade och fikade! Sen på eftermiddan åkte Alva och jag in till Gamla stan och Kungsträgården och käkade glassssss!!
Massa bilder från det får ni imorgon eller senare ikväll, kan inte ladda över bilder från kameran nu :/

FÖRESTEN NU ÄR DET JU ÄNTLIGEN PÅÅSKLOOOV!!!
Senare i veckan åker jag,Mamma och Marcus till Göteborg! Ska bli jätte kuul!
Men påsklovet börjar med att jag och Alva ska upp runt 8 imorgon för att cykla iväg till lagret och JOBBBA!! :D Ska bli jätte kul faktiskt, fast hoppas att det inte är riktigt lika fint väder som idag, hehe ;P



Just nu får ni endast de här bilderna som är tagna med mobilen ;) Fler kommer som sagt lite senareeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0