ÄNTLIGEN!!

Heeeej!
Om 30 minuter ungefär är det tisdag! ;P Har försökt i säkert en timme att få över bilderna till min dator. Kan ju inte  ladda över bilder från kameran till min dator så jag måste först ladda över dem till mammas dator och sen ladda över dem på en sticka och efter det in till min dator :S Men nu har jag ÄNTLIGEN fått över var enda liten bild! :D Så imorgon kommer det upp en massa bilder!

Innan jag slår igen datorn så tänkte jag bara berätta snabbt om dagen.
Fick ställa klockan första dagen på lovet för Alva och jag skulle cykla iväg till lagret. Där var vi hela dagen och jobbade!
På lunchen tog Alva och jag med oss maten ut och satte oss.
Precis när vi skulle gå in så kom det en bil och ut ifrån den kom typ ett par och hade med sig piknik och undrade ifall det också kunde sätta sig bredvid oss. Lite kul att det just hade valt den absolut mysigaste platsen för piknik, i ett industriområde precis utanför ett lager ;) Det var i alla fall lite kul.
Soovgott!










Gick till Greys och köpte 16 morotskakor för 40 kr!!! Helt sjukt billigt och de är verkligen världens goooooodaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0