Whispers


En sovande Sara i måndags ;)

Hellue! Det var ett litet tag sen. Ännu en vanlig dag har i alla fall passerat. Blev ett tandläkarbesök efter skolan och om någon timma bär det av mot gymnastiken. Friståendeträning vilket säkert blir kul! Ikväll har ju Kenza & Tyra show premiär också, någon som ska kolla? Får sen om jag hinner idag eller om jag gör det imorgon. Då är det ju freedaaag igen! Veckorna går verkligen hur fort som helst! Mamma och pappa åker bort i helgen så jag och Joel är ensamma här hemma. Imorgon får jag se vad som händer men på lördag sover jag hos Sara, vilket ska bli kul!
Nu tänkte jag klinka lite gitarr och sen äta så jag är FFF (fit for fight) på träningen!
Talk to you later alligator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0