Ullared på tv :P


En av de första bilderna jag tog på denna dator :P  Har knappt några bilder.

Har precis gjort klart engelskaläxan där man skulle intervjua en vuxen. Det fick bli mamma ;)
När jag har skrivit klart detta inlägg ska jag byta till mammas dator där jag har laddat upp lite grejer som jag ska visa och sen ska jag nog titta på Ullared som går på tv nu.

Friidrottsdagen var hyfsat rolig idag tycker jag. Vi fick skjuts av Christina dit så vi fick en jätte skön sovmorgon och Pappa kom och hämtade oss, ren lyx :P

Juste, jag har fått hem skolfotot idag också! Fast bara det enskilda och fotot på klassen. Kataloge kommer visst senare. ska bli kul! :)

Hörs alldeles strax igen!
Kraaaam Saraaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0