Take it or leave it



Hejsan! Efter gymnastiken idag har jag umgåtts med tjejen ovan. I väntan på föräldrarna gick vi en snabbis till forum och lämnade tillbaka en tröja och åt lite små gosaker. Lite senare hemma hos henne blev det kladdkaksbak och Idoltittande följt av lite dator.
Nu är jag helt slut! Men innan jag gåroch lägger mig ska jag göra lite läxor, städa mitt skrivbord, gå ut med Santos och äta mat, potatis i ugn och kyckling och sedan nyponsoppa med mandelbisvier och glass till efterätt, gott! Pappa är just nu påväg till London den lyckosten, så det är bara jag mamma och Joel här hemma. Och en lite väll hyper Santos, haha.
Ha en bra kväll!
Kram Alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0