Rainy sunshine

Jag och Hedda igår♥

Godmorgon!
Klockan är bara strax efter nio och jag har inte ens i närheten av bråttom. Alla ska samlas vid skolan om 20 minuter för att åka till Björknäs IP, men jag, Sara & Lova får skjuts så vi behöver åka om kanske 40 minuter, galet skönt!
Gårdagskvällen var lyckad, efter maten snodde jag, Hugo och Hedda med oss godis och chips upp och kastade först boll och sen kollade vi på Farsan som alltid är lika rolig.
Att Alliansen är kvar som regering tycker jag är bra men att SD har 20 pers i riksdagen, gud vad jag blir arg!
Aja, nu ska jag klä på mig och sen packa matsäcken.
Ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: inez

söt bild ! :D <3

2010-09-20 @ 13:04:21
URL: http://livetmedinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0