NEWNEW





Sitter här med min nya macbook! Äntligen säger jag bara! Denna gången tog det inte alls lika lång tid att gå igenom datorn och installera alla program heller, riktigt skönt! Så jag, Sara & Lova kom hemcyklande till mig vid 3 tiden. Det låter ju ganska självklart att man sätter sig med sina datorer då, men vi pluggade faktiskt. Helsa svenska läxan! Så skönt att vara klar med den, då är det bara en väldigt svår franskaläxa som ska göras och sedan är jag klar för denna vecka tror jag. Eller juste, imorgon kommer vi få en SO läxa, men förhoppningsvis inte så svår. "Hej, sitter med ny macbook nu:) hur är det i Bryssel" eller nåt sånt. Några minuter senare kommer ett svar. "Va roligt! Är dem anorlunda från dem gamla? Jag sitter och leker med min nya Ipad". Jag säger JAAAAA och börjar dansa runt i vardagsrummet. HIHI:D Lyckad dag blev det!

Nu ska jag köra min svåra franska.
KISS´N LOVE♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0