Musiclover



Sitter här och sjunger med i thinking of you med Katy Perry. Galet bra låt, tycker jag då. Kan lägga upp den här sedan.
Idag har det varit en vanlig skoldag, förutom då att jag blev först så trött att jag in princip somnade i Inez, sen Saras knä. Mysigt! Höh. Sen blev jag och Sara övertrötta och skrattade åt precis allt på matten, haha. Sumobrottarn, jag slutar! DÖR!:)
Ikväll ska jag på gymnastik. Är så otaggad man kan vara tror jag fatiskt. Haha. Känner mig inte så lockad att åka och träna asså, stackars mig! Nej, skojjade bara. Har ju tjejorna där! Nu ska jag spela lite gitarr mitt i all musik här. Det är typ en av dem bästa sakerna som finns! Musik alltså. Just nu älskar jag typ deppmusik, haha. Jomen jag bryter av med fjortisdunk då och då. Bara så att ni vet.
Nu ska jag gå på toa, kisssar snart på mig!

TTYL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0