Love the way you laugh


Hej! :)

Nu har jag just laddat över lite bilder. Ska alldeles strax hämta min "godispåse" fyllde med nötter och slå mig ner framför tv:n. Vi såg att Norbit skulle gå idag! Den filmen är verkligen hur kul som helst!! :D Börjar kl 21.00 på 5:an tror jag det var.



När jag kom hem efter att ha sprungit duschade jag snabbt och började dirket efter städa och fixa i ordning lite i mitt rum. Så nu är det glänsande rent och fint där inne :P

Alva ringde sen och frågade ifall jag kunde följa med henne en kortis för att köpa lite lördasgott. Så vi cyklade snabbt iväg och sen då jag kom hem var maten precis klar.
Det var fondue som jag skrev tidigare. Kalas gott!

Kraam sara!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vi såg också den filmen! ;)

Kram<3

2010-09-26 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0