Listen careful




Hej!

Hemma är jag nu. Sitter vid datorn och lyssnar på musik och klickar runt lite överallt.
Tidigare var det träning i Nacka, jag vet inte om det gick så bra men det var riktigt kul! :)

Mamma kom nyss hem efter att ha sprungit tjejmilen! Vi ska kanske strax iväg till Brisak.
Sen ska jag troligtvis ut och försöka sälja lite jultidningar! Det känns lite konstigt att gå ut nu och fråga ifall någon vill köpa jultidningar men om man inte går ut nu så får man absolut inget sålt för då är det alltid redan någon annan som har varit där :S
Men ifall någon vet att den vill köpa något får den väldigt gärna säga till så skriver jag upp direkt ;)

Kraam Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0