Just like the sun



Sitter i soffan och tittar på Idol samtisigt som jag skriver detta inlägg. Är runt en 10 minuter kvar. Sen ska jag ta en snabb dusch och sedan packa gympakläder tills imorgon, både till gympan i skolan och sen senare på kvällen ska Lova, Alva och jag spela tennis tillsammans! Det ska bli JÄTTTTE kul! Verkligen! :D
Innan följer jag med Lova hem till hennes Mormor :) Super fredan tror jag det kommer bli imogron :P

Idag efter skolan följde Alva med mig hem. Vi hade jätte skoj. Satt vid datorn mest och spelade Bubble struggle :)
Vi kom riktigt långt faktiskt.
Vi försökte oss på hallonkräm också men den blev inte riktigt så lyckad :P Bilder kommer alldeles strax!

Efter middagen skulle Mamma och jag iväg för att hämta ut fåtöljen som vi hade beställt. Vi hann precis runt 3 minuter innan de stängde och då när vi skulle lyfta in den i bilen så gicik den inte in! Tjejen som hade sålt den till oss sa att det inte skulle vara några problem alls :s :P Vi som precis hade hunnit tills det stängde!

Men nu ska jag avsluta detta inlägg och börja på nästa som ni strax får se vad det handar om!

Kraamsar från Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0