Jump over and over



Två bilder från Kickis land! Kom ju på att vi inte visat nästan en ända bild. Ni får fler bilder där ifrån någon annan gång :)

Hej på er!

Har precis ätit middag tillsammans med Marucs och Mamma. Det vart någon pasta med kyckling och kokos, jätte gott var det!

Idag har jag varit med Lova på Pias jobb, det har varit super!
Vid 14.00 började Lovas tennis. Jag satt utanför. Det verkar vara jätte roligt man blev jätte sugen själv.
Har faktiskt funderat på att börja spela tennis. Fast det blir rätt väldigt mycket med allt annan som ska gå ihop och allt sånt. Men jag får se ;)

Nu ska jag sätta mig i soffan där mamma redan befinner sig. Jag är hur sugen på godis som helst! 3 och en halv måndag kvar!!!! På nyårsafton ska jag äta huurrrrr mycket godis som helst! Åhh vad gott, LÄNGTAR :P

Ha en fortsatt mysig kväll! Kramar Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0