good girls don´t cry


Jag på "orangea stället" i Spanien tillsammans med den dagliga dosen Fanta Lemon :)

Hejsan! Jag sov 12 timmar inatt. Galet skönt! Somnade brevid Santos i soffan och väcktes av mamma vid 11 imorse. Jag ville faktiskt inte skriva något på formiddagen för jag var på så himla dåligt humör att jag bara hade skrivit hur sur och irriterad jag var. Haha. Mamma vet precis hur jag ska hanskas så hon körde in mig i en dush och satte mig sedan i arbete i mitt rum och vipps, en go och glá Alva. Höhö. Det blev en massa fix i mitt rum och nu har jag rensat som sjutton och möblerat om en del. Är riktigt nöjd, ni ska få se ;) Nu ska jag äta min Ben&Jerry´s, mumsigt!
See you later Alligator!

Kommentarer
Postat av: Emmizzzz

Det var jätte fint!

2010-09-29 @ 13:07:02
URL: http://emmizzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0